Syjunta=)

Heeej!
I dag har varit en rolig dag. Annie kom hit vid halv ett i dag. Vi sydde!!! Jag sydde ett par mysbyxor, en muktröja, ett pandband och pulsvärmare. Det var sååå kul. Och bra blev det.  annie var så impad över mitt nya pysselrum! Kul. Lotta kom förbi också en sväng... hon tyckte också jag bodde fint.
Här sys det byxor. Kläderna jag har på mig på kortet har JAG gjort. Hehe.

Jag besiktade bilen i dag också, det gick minde bra.. Något fel med två lysen och bromsar som tog ojämt. Att det ska vara så noga.+!"#¤%&/() Huvudsaken är väl att den startar när man vrider på nyckeln.. men nej då, haka upp sig på en lampa som har fel färg.. ÅH!! Nåväl får väl lämna in bilen och få det fixat sen ny besiktning i gen á300kr.

Yeye..
I morgon kommer malin hit och sak få massage igen. Hon blev nöjd senast och bokade upp sig på en ny tid. Bra. Bara att boka in er vettni=)Lilla bråkade med storfulbamseskit katten i dag i gen, stackan blev så rädd att hon bajsade på sig... söt!

Måste nog klippa ner naglarna så jag inte river Malin i morgon.

ha en mysig kväll
KRAMAR!


Kommentarer
Postat av: Anki

Inget kul med bilen, men ombesiktning kostar 200 kr om man gör den inom en månad... Take care!

2009-01-30 @ 14:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback