Ska måla naglarna..

Ska fan inte vara deppig...
I natt var lillan ute hela natten....Hon kom inte in i går kväll när jag lockade på henne... lillan börjar bli stor nu=)


I går fastade bilen på uppfarten så jag fic skotta loss den med spade=) massa tösnö.. Har lite träningsvärk i ryggen.

I går när Annie kom till jobbet fick jag paket!!!!!!!!!! För att jag klarade massagetentan.... Hon har också masseutbildning så hon sa att hon kommer ihåg hur jobbigt det var att tenta den så hon gav mig ket!!!! Jag fick en påskhöna i keramik med godis i och ett jätte rosa garnnystan... Har redan börjat sticka med det.
Jag behöver få ihop ett kundnät... 150 kr för 45 minuter tar jag... Intresserad?

Fäste alla trådar på ett par "Torgvantar" i går , så nu är dem klara..

Jag vill måla om mitt massagerum, men måste spara ihop lite pengar först, jag vill ha bruna väggar.. Så ska jag förstora och framkalla lite natur och skogbilder som jag fotat och ha på väggarna....Snyggt. Med massa ljus och rökelse och mysig musik...



Håll hårt i den du älskar, du vet aldrig när denne försvinner.

Kommentarer
Postat av: sanna

kanske ska ta ett utandningsprov på Sasha...

Hon var nog ute å partajade igår!

Det kommer att bli skitsnyggt i ditt massagerum sen!

2009-03-18 @ 12:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback