Livet på näset.


Jag och Tina är då riktiga akrobater...=) Matchande kläder som vanligt. =) HA HA!!!


Familjen har ökats ut med två testosteronstinna herrar. Lovis tycker det är konstigt med maten i bur. Men lägger inte ner någon större energi på dem eftersom hon bara äter mat i patéform.=) Råttorna söker ny bostad, kanske hos dig? Hör av dig om du känner att du har tid och kärlek över till dessa två.



Älsklingen snickrade i hop sådant fnt ställ som jag kunde hänga mitt verk på till Mässan jag stod på.


Så var det dags för årets frösättning, Tina hjälpte till. Jag sådde tomater, gurka, lavendel, dill, gräslök, lök, tagetes, pensé, solros, squash och eternell.


Min Älskade bror=)


Vi är sambos nu. Känns helt underbart. Vi är så grymma ihop.


Vill önska alla trogna läsare en riktigt mysig och skön vår. Nu har vi en lång och skön sommar framför oss med massa skoj.
Sköt och er.
Kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback