Järvzoo!

I morgon ska jag och Eckisen ut på tur. Vi ska åka till Järvzoooooo! Kulit. Titta på massa coola djur. Sen på kvällen ska vi, Hör nu och häpna.... Vi ska gå på Hockey! Leksand mot......ah har glömt.... Rootvälta ska spela i pausen. Är inte så mycket för hockey.. men det är älsklingen. Så följer med och visar mitt intresse!=) Hihi... Jag ser faktiskt fram i mot det, kul att göra något tillsammans med honom.   Hoppas det blir en rolig dag i morgon. Järvzoo och hockey.

Nu är jag på jobbet, blev inga fyra dagar ledigt. Jobbar extra i dag och på lördag.
Och i går var jag på en annan anorlunda arbetsintervju=) Hoppas, hoppas, hoppas jag får jobba lite där.
Har många jobb på gång.. =)
Har nog en liten släng an arbetsnarkomani.

Hostar som tusan och halsen krånglar.. Drygt.

I morse fick jag skrapa rutorna på fönstren när jag åkte till jobbet.  Nu är det höst!!! Det är så mysigt.

Hoppas ni har det bra där ute...
with love....¤

Kommentarer
Postat av: Emma

Skrapa rutor!!! Oj oj.. nu går det snabbt mot hösten :O) Tack än en gång för dom superfina halsbanden.. kunde inte bestämma vilket jag skulle ha på mig så det fick bli båda två :o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback