Min sommar....

.... har varit  helt perfekt.
Jag har:
* varit i Trolldalen
* Fotat MASSOR med Tina
* Varit på Peace and love
* Fyllt år
* Varit i Orsa björnpark, 2 gånger!
* Varit och fjällvandrat i grövelsjön
* Varit i Ullared!
*  Köpt en fin kamera
* Varit i Gimmen
* varit på Djurmo klack
* Jobbat i Hedemora
* Tagit hur fina bilder som helst, och väldigt, väldigt många!

Jag har haft en jätte bra och skön semester och för mig har vädret varit helt perfekt. Tycker bara det är jobbigt när det är för varmt.

 I går var jag och såg på mitt livs första orienterings tävling. Erik kom 3:a!! Det var faktiskt skoj. Blev taggad att träna mera, fast det stötte jag bort med en pizza och massa chips och dipp=(  och två filmer...Hehe.. tog nya tag i dag och har gått min 10000 steg. Bra med en stegräknare=) Har hjälp mormen och klippt gräsmattan hennes i dag. Gått med hunden och storstädat här hemma.

För övrigt så mår jag väldigt bra. Känner mig så lugn.. det är väl det man ska göra när man har semester.. Fast på torsdag börjar jag jobba igen....suck! Ska sätta fart med att göra massa koreografier också... håhå... Jag längtar faktiskt jätte mycket att komma i gång med dansen igen.. Ska bli kul.

Hoppas ni har det bra där ute..!!



P.s jag blir så glad när jag får era komentarer.

Kommentarer
Postat av: Emma

Fia slår till igen med skitsnygga kort!

Postat av: Erik

Vi har haft en bra sommar babe! Du med, och jag med. Puss puss

2007-08-16 @ 12:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback