Rocka!

Jag har jobbat i några dagar. Har gått bra men ser fram i mot helgen väldigt mycket nu... Ska på 30-års fest. Så ska jag göra en "make over" på Mormen.... ska gå loss i hennes hår. Färga och rocka loss. Hoppas det blir snyggt. Hoppas hon blir nöjd min lilla mormor.

Har nyss varit ute och fotat lite.. Min misse är så bildskön så det finns inte. Vilken donna!!! Hon fångade en liten söt mus idag som hon var så stolt över och ville visa. Lite senare när hon skulle gå förbi den blev hon rädd för den döda lilla söta musen... Sötis!

Ser fram i mot hösten, och FROSTEN!! Gud vilka vackra kort man kan få till då.

Hörde att dom gjort om Musikvideon  lite, till min fördel också....mer dans... I LIKE!!!

Har skickat ut inbjudningar till en tjejfest, ska ha en kväll för flickor här hemma.. hoppas dom kommer och hoppas det blir roligt. En kväll med flickorna och en utgång sitter ju inte fel nu=)

Så nu är det virkning, film och soffan som gäller... och en kopp te.



Vill passa på att gratta Stefan som fyller 30 år i dag. GRATTIS!


Kram Fia

image325

Kommentarer
Postat av: Erik

Du ä gó du! :)

2007-08-23 @ 21:14:45
Postat av: Erik

...min underbara älsklingskorv :) Love you!

2007-08-24 @ 09:09:21
Postat av: Emma

Tjo ho, vad roligt med fest!! Fin bild på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback