Träningsvärk.

Träningsvärk som tusan också.
I går på jobbet följe jag med grabbarna och tränade på gymmet. Tränade biceps, triceps och mage.... aj aj aj!
I dag kan jag inte räta ut armarna! haha.. Jag vaknade av smärtan då jag råkat räta ut dem i sömnen...
Hihihi...Det ör så ont...

I dag kommer min kära syster hit på besök... Vi ska byta paket=) Och så ska vi hem till mormor och äta plankstek=) Mums..

Lovis ligger vid paketen och väntar, snart får vi öppna!!!!
 
Sen senare i dag kommer Stefan hit och ska kolla på min bil, för den pajade i går igen. DRYGT! När jag förklarade hur min bil betedde sig så trodde han att det var något tändstift som var igensotat (?) . Hela bilen skakar när jag gasar... Otäkt,  Min bil är billig nu, Vill du köpa den?

Ska nog packa lite saker nu så ska vi nog åka en vända till huset senare. Börjar dra i hop sig.....

Jag har blivit beroende av jordgubbspajen på mc donalds...Den är helt underbar... PRÖVA! Åker vi till Blge så ska jag ha!
Tänk hjortronspaj måste ju vara dö gott.

I dag är det dán, före dán före dopparedán!!!

Ha en underbar dag.
Fia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback