SEMESTER.

Då börjar man sin fyraveckors långa semester. Underbart.
I dag åkte jag till Kupolen och shoppade. Handlade massa fint. Erik hittade så hemskt fina tavlor som vi fick lov att köpa.. hänger nu jätte snyggt ovanför soffan=)
Så vad händer på min semester mån tro. Ska till Ullared med brudarna och till Stockholm med Tina.. Ser fram imot det massor.
Sen hoppas jag på sol och kanske ett dopp=) Om det blir över 25 grader i vattnet=) En fest eller två, lite läsning och massa pyssel... sen så ska jag (kanske) göra lite koreorafi så det inte blir sån panik till hösten.

Min "ego" vägg är klar nu... satan i gatan vad bra det blev! Fia är en snygg tjej hon. I svartvitt!!! haha.. Eller så är det Tinen som är en himla bra fotograf??
Ska bli spännande och se hur hennes bilder blev...dom som jag har tagit.

Oj, vad det regnar ute.. jag som ska gå prom med Keldis...*suck* PÅ med galonisarna.)=)

Har inget mer att skriva...
Lägger upp lite bilder..

Må gott and take care.

 Jag och Tina Tältar.




image174
Tavlorna som erik hittade, så snyggt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback