Hemtjänst gånger 2.

Mormor har så ont i ryggen, stackarn. Mina nära vet hur jag blir. Mina nära vet hur mormor blir. Hon har varit sängliggande i två dagar, då har jag fixat och donat. Gått med hunden mm... ah.. ni vet..I dag är det bättre med ryggen.. bra!

*********************************************************************************************************************
Nog om detta.

Jag har fått den stora äran att följa med Bullit till stockholm i juli. Dom ska spela in en musikvideo, och jag ska dansa lite i den... cool vá! Det ballaste är att det tydligen är ett känt filmteam som ska filma, dom hade visst filmat Timbaks(stavning?) video och Etypes! Hur coolt är inte det? Kanske ser ni den på ztv sen..... lilla bond Fia ska till stockholm.....Tjejen som sällan lämnar gagnef kommun...hehe!

Här kommer lite fina sommarbilder m.m..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback