Go Lingonsylt!!

Varför har lingonsylt så dåligt rykte? Varför är jordgubbsylt så poppulärt? Äppelmos det glöms bort.
Lingonsylt är ju så gott, jag blir förbannad på att det har så dåligt rykte. Vad vore gröt utan lingonsylt? Blodpudding utan lingonsylt? Järpar köttbullar osv....? Nej, jag tycker vi ska lyfta fram lingonsylten lite..
image59

I dag är jag ledig, så himla skönt. har jobbat massor i helgen och behöver få vila i dag.. Är på väg ut på en promenad nu, vill plocka liljekonvaljer. Hoppas jag hittar några.. Min förkylning ger sig aldrig. Allergi?
Hoppas ni har det bra.
With Love, Fia


Kommentarer
Postat av: Tina

Lingonsylt smakar bajs=)

2007-05-21 @ 23:56:00
Postat av: Tina

Blodpudding smakar också bajs.

2007-05-24 @ 12:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback