HUbbare.

Hå hå.. !

Så igår var det dags att ses igen, efter ett år. Det kändes precis som vanligt. Den mycket igenkännande nervositeten kom smygandes i den satans rundan=) Fick lov att slänga en diskret kik på tröjan om det syndes hur hårt mitt hjärta slog. Självklart gjorde det inte inte det. Och de tre livliga barnen som följde med lättade faktiskt upp stämmningen lite.  Tänk att det är så otäckt att prata inför just dom där männiuskorna.... annars så är jag ju faktiskt ganska bra på att vara i centrum och så, då gillar jag ju det nästan.. Men bland dom så blir jag så otroligt nervös..
KOnstigt. Men ack vad jag sakanr det, låter sjukt.
Jag saknar hela klassen, jag saknar till och med dom jag inte saknar...=)
Det var så underbart att få träffa min  Pumba jenny penny!! Bergsgeten och madde. Gudfisken och leoni..
image70
Lite egoistiskt kort kanske...haha.. jag och jenny!

För övrigt så allt sig likt på näset. Jag är super förkyld eller allergisk eller vad tusan det nu är. Jag jobbar och har jämna plågor och lägger ner alledes för mycket tid på tradera..
Börjar faktiskt längta efter solen nu.. Är likblek, likblek och söndersnyten snok= inte vackert.
Har köpt massa pensér och satt ut i blomlådan och mina amplar. så fiiiint!!!

Ikväll ska mina flickor dansa på cosmoz. Kul för dem. Hoppas det gr bra.. Det gör det nog.

Nu ska jag lägga mig och vila lite.. tröttis..


Må gott.
Hjärnan tänker, vad ska jag göra under tiden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback