Jag är beroende...

-Hej, jag heter Sofia och jag är tradera beroende.
-HEJ SOFIA!!.

Så jag har fastnat i tradera träsket och det är alledes.... alledes underbart!
Jag har bjudit och fått så mycket fint... vågar jag skriva hit allt mån tro... ja för tusan.
Så..
* Ett bar assnygga Bik bok baggy jeans.
* Ett par superfina fornarina jeans.
* ett par jeans till.
* en hårtrimmer till mina djur.
* En topp.
* Paprika fröer.
*Tre ganska fula toppar till.
*Två snygga hårband från bik bok.
* Två parfymer
* ett doftprov.
* En lotion, nej två.
* negeldekoration.
* Just ja, ett par skiiiiitfula jeans till.
* en fin, varm tröja.
* och ett par baggybyxor till från bik bok.

OJ, blev det såååå mycket! Hoppsan... he he.

Ska nog ta det lite lugnt nu med tradera.

För övrigt så är jag sjuk.. förkyld som tusan. Ont i halsen, feber och värk i kroppen... Har varit hemma från jobbet i två dagar. Ska jobba i morgon. Jag måste åka och ha två danslektioner i dag vilket faktiskt inte är så bra kanske. Med tanke på hur jag känner mig i halsen... men men... jag har ingen vikarie för mig. Ska ta det så lugnt jag kan. Men jag vet hur jag funkar när musiken kommer i gång. Då känner jag inte av någon sjukdom.... typiskt mig.

PÅ onsdag nästa vecka ska jag till en skola i borlänge och visa upp min cirkel i pärlvirkning... kulit!!

Håller på med ett stort projekt nu, jag håller på och virkar en bikini.. trekants.. himla cool faktiskt!

......tänk att det vart så mycket på tradera, kan inte riktigt släppa det..=/ Vågar jag räkna ihop vad allt har kostat? Humm.. nä.

I helgen ska jag på klassfest, 10 år sedan vi gick ut nian.. spännande. Alla nior i djurås och mockfjärd+ alla som  är födda -76 (som gick ut nian för 15 år sedan)... det blir ju många det... skoj!

Nä.. nu ska jag ta en värkis och en kopp te.. vila en timme och sedan dra till borlänge..
Må gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback