Ljusparty!

igår var jag på ett ljusparty, det var jätte kul. Det var en donna där och visade upp massa olika typer av ljus och de lucktade helt UNDERBART!!! Jag köpte ganska mycket. Bokade själv in att jag ska ha ett ljusparty hos mig. Då måste ni komma!  Jag köpte doftvax, några olkika sortes ljus.. "smultronlans och jordgubbsrabarer" Hette lukten. Ni hör väl hur gott det luktar=)

I Onsdags fyllde sambon år. Grattis till honom...

Jag vill också fylla år och få paket....

Nu ska jag städa undan, duscha, åka till gagnef.. och hem igen... Eriks mormor och morfar kommer hit lite senare.

Lovis har vart dålig... blir så rädd... Hon verkar ganska okej nu... men inte riktigt fit fore fight än.. Hon måste mår bra, när inte hon mår bra mår inte jag bra. Lovis är det bästa jag har......
, .

Ha en bra dag.
Jag är:

  Jag är en ballerina.       Jag är en Ren.  Jag är galen.

 Jag är bra på att övertala.   Jag kan vara ganska söt.   Jag kan också vara jävligt ful.   Jag är en Sambo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback