Mycket i dag.

I går var jag och handlade massa pärlor och grejs för att göra smycket. Fick ett tips av min vän Sofia där de sålde pärlor billigt. Så ikväll blir det smyckestillvekning i stugan=) 
Men först ska jag hinna med att åka upp til gagnef och träffa tanten och hunden... har skaffat en klätterställning åt lillmisen som jag ska hämta. Sen ska jag hinna träffa Sofia. Efter det ska jag träffa Tina.... vi ska göra en till dans till bröllopet, dom önksade en till dans=) 60 gäster skulle det vara... jag är inte alls nervös=)
Mot kvällningen blir det nog kaffe hos Sanna...
Bra dag.
Nu ska jag göra frukost, blev sovmorgon i dag.

Ha en bra dag.
Kram.

Kommentarer
Postat av: Maria

Var hittade du billiga pärlor??

Fina örhängen du gjort.

2008-08-29 @ 19:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback