Wonderland.

Tjohej!
LöööööööööÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖööördag.
Har jobbat i sex dag i streck nu, en dag till sen ledigt... så åker jag till Stockholm på utbildning nästa vecka.. KUL!
I natt har missorna varit dryga...  morr. Varför envisas lillen med att leka i sovrummet...?! Varför slutar Lovis aldrig morra?!
Ska samla flickorna och ta ett riktigt snack i dag.

Jag sitter här och längtar.... men vet inte efter vad...
Jag har blandade känslor i mig... det är så tröttsamt att vara jag ibland.

Grannen har skaffat valp... lillvalp....sötvalp....mindre än min kattunge.... Ni vet jag blir sjuk....VILL HA!

Jag måste tvätta, städa, damma, shoppa, packa, skura, bädda, tömma. PÅ MÅNDAG, jag gör det på måndag.

8 DAGAR KVAR!

Kommentarer
Postat av: Mats

Haha! Det finns alltid andra dagar att göra det där tråkiga på. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback