AKUTEN.

I går skulle jag överaska min erik när han kom hem från jobbet med potatisgratäng och kassler och gósallad och marinerade vitlöksklyftor. Jag visste att han hade gjort illa sig på jobbet för det hade han ringt och sagt, men trodde bara det var en skråma..... Han kommer hem, visar mig sin hand som har börjat svält upp... ops. Lillfingret var som en tjock korv=)  Vi måste åka in... men först måste vi äta min finmiddag... HImla tur att vi åt innan vi åkte.. för besöket på akuten tog SEX TIMMAR! Och det finns ingen som vill vara med en Hungrig Fia i sex timmar=)
Vi åkte in för att  han skulle få tvätta såret odentligt och ev sy ihop det. Men väl där blev det röntgen och slutade med gips. Fraktur i lillfingret. Pust... stackarn.
Vi kom hem 03:00 i natt och jag är väl så där pigg. Ska åka och ha danslektion i tre timmar nu.... suck!

Typiskt så snöar det ute.... massor.... undrar vem som måste skotta det....?



I går gjorde jag iordning min pysselhörna, skönt att ha allt samlat på ett ställe.... eller det ska i alla fall bli samlat där så småning om=) Fick hyllan av mormor, den stod på hennes övervåning, så ni anar inte hur jag har sltit med denna hylla.... fått ner den för trappen, plockat isär.... och skruvat i hop... massa jobb...



Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Emma

Stackars lillebror...:o(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback