El giganten/hårförlängning

Elgigenten ligger mig inte varmt om hjärtat just nu. Min kamera är fortfarande inte lagad. Tre veckor har det gått. Jag börjar bli arg. GE MIG EN NY!!! För tusan!

Har fått ett fotojobb den 24 maj. Nice! Ska fota ett bröllopspar=) 

Jag vill göra en hårförlägning. Men det är ju så dyrt. Någon som har något tips på hur man kan få det fixat lite billigare? Vill verkligen ha långt hår igen.

Ska börja laga mat snart. Köttfärsås med spagetti! Mumma.


Ha en bra dag out there.


Kommentarer
Postat av: Lisa

För att visa mitt stöd så kommer jag att från och med nu dissa El Giganten totalt =)

2008-02-09 @ 13:18:48
Postat av: Anonym

Jag känner en nyutbildad frissa som tar åt sig en massa extrejobb, billig och duktig. Hon jobbar i Blge..

2008-02-09 @ 23:25:54
Postat av: Fia

jasså, hur får man tag på henne då?

Postat av: Anonym

Det enklaste är väl att ringa henne förmodar jag.

2008-02-11 @ 09:52:36
Postat av: Fia

om du känner för att ge mig hennes nr. så kan du maila mig det.

2008-02-16 @ 17:51:06
URL: http://sozzi.blogg.se
Postat av: Fia

[email protected]

2008-02-16 @ 17:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback