I en formsvacka..

Har känt mig lite låg en tid. Försöker ruska liv i hjärnan för att ta reda på vad det är som är knas. Har inte kommit på det än=( Men i dag känns det ändå bättre...
I dag är mitt största problem min hårvirrvel i bakhuvudet, den syns så tydligt, den stör mig... får man ens klassa det som problem? Och så har jag lite magkatarr på det=(
Jag känner en sån stor saknad, men kan inte riktigt sätta fingret på vad det är jag saknar.
I går var jag ut och fotade. Det var väl så där det också, allt i mitt liv är " så där " just nu. Men jag är glad att inte behöva vakna bakfull... Jag tänker på det när jag går runt på krogarna... "ojoj han/hon kommer inte mår bra i morgon."
Mina öron knasar också... har haft en konstat tjut i öronen i 2 dygn... värst när jag lägger mig för att sova.... när det blir tyst.. då ni, då tjuter det på bra. Har ju varit lite förkyld så jag antar att det hänger i hop med det.

LÄngtar tills nästa helg, då kommer syster yster på besök och så får vi en ny familemedlem=) Wieee!!!


Hur som helst så känner jag mig fylld av kärlek..!! 

Take care!

Ska nog ta och lyssa på en låt med Elvis nu.....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är i sälen nu, Ja nästa helg blir kul:)

2008-02-25 @ 16:13:21
Postat av: Sofia

ny familjemedlem? nu blir jag nyfiken.. tell me!!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback