Ont i halsen.

Sitter och funderar på om jag ska sjukskriva mig till helgen.. Har en vit liten klump i halsen... BLÄ.
Men jag ska kurrera mig i dag.. så får vi se. Jag har inte råd att vara hemma....=(

I går virkade jag en portmonä, det blev ett prov ex. Håller på och virkar en större och knallrosa nu=)
image537


Grattis till min Erik som fick fast jobb i går! Grattis grattis!!!!!

Nu ska jag se på tv, dricka te och virka.... senare ska jag åka till mormor=)

Ikväll är det Let´s dance!!! Wieiii...


Kommentarer
Postat av: Emma

Du är en riktig hejare på att virka du!! Hoppas att du blir frisk tills helgen nu.. Kul att eckisen fått fast jobb... :o)

Postat av: Sandra

Hoppas du bli frisk:)
//sandra

2008-02-22 @ 17:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback