Säga saker man inte kan hålla...

Fy vad jag ogillar det. i dag skulle jag ha danslektion klockan 15-18. Såg fram i mot det. Har mycket kvar att göra. Men vädergudarna är i mot mig. Det vräker ner snö, så jag vågar inte åka. Dom varnar på radion. Mormor varnar.
Jag kan nog ta mig dit nu men vem säger att väglagret är ok när jag ska ta mig hemåt?! Jag är väldigt trött sedan natten på akuten också och har ännu inte ätit lunch... Hela dagen blev liksom framflyttad tre timmar på en gång. I vanlig fall är jag uppe och studsar ganska tidigt och dricker kaffe och kollar näten. I dag vaknade jag tolv... så sent. Usch!
Men fy viken ångest jag får när jag tar åt mig saker som jag sen inte kan hålla, det spelar ingen roll att det inte är mitt fel denna gång, med det känns inte bra. Jag tror att jag är oersättlig och allas trevnad hänger på mig=) Tror att jag förstör för alla nu.=(

Jävla fan!

Ska i alla fall äta lunch nu.... eller middag kanske det blir, magen knorrar. Sen ska jag se till att Erik dras med ner i mitt mående så jag kan få tröstäta chips och dipp i kväll. Ska äta mängder! Ska gå till Affären.... vågar inte ens ta bilen dit..

 Så här ser det ut på väran stora altan.

Kommentarer
Postat av: jennie

.. bättre att vara rädd om sig Fia=) kram!!

2008-02-03 @ 18:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback