Shoppa!

Wiee...
I dag har jag shoppat loss i oriflame katalogen, i just love it=)
Men känner ändå inte mig riktigt tillfredställd med shopping än. Måste nog åka en vända till kupolen.
Hihi...

Har varit till björbo med mormor i dag. Vi skulle handla på Koffert. Men vi hittade inget. Så vi frossade loss på en pizza och munk i stället. Mums.

Erik och jag har storstädat är hemma... så det är så rent och fint och luktar sååå gott.

Min lilla syster yster är förkyld igen. Stackars lilla. Krya på dig syss!!

Snart är det alla hjärtans dag. Mys! En dag för kärleken, en dag för alla med hjärtfel...Alla hjärtans dag betyder massor för mig!! Lite trök att jag ska vara på utbildning hela den dagen.... men jag kommer ju hem på kvällen!



Jag vill gå ut, ut och svänga mina lurviga... i helgen ska jag ut och fota i alla fall, få jag se lite folk=) Kul att få komma ut lite=) Hahahaa...

Men nästa helg så vill jag ut, vad säger ni? Hakar ni på?

Kram.

Kommentarer
Postat av: jenny

vart bor du? =)

Postat av: Lina

Haft en bra dag ? ; )

2008-02-07 @ 17:56:25
URL: http://higher.blogg.se
Postat av: celina

åk till NK om du vill shoppa!

2008-02-07 @ 17:57:36
URL: http://starbucks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback