Färgar håret.

Här sitter jag med färg i håret och vämtar på att kaffet ska bli klart. Morgn kaffet är heligt.=)

Om två timmar är jag hos tandläkaren... lägtar tills klockan 15 då borde det väl vara klart..
Idag har jag faktiskt inte ont i tanden, kanske kan strunta i besöket då........ nä...jag ska dit.

i går var det den 9 januari, då var det exakt  år sedan jag pratade med mamma senast... hon ringde hem till mig då, och hon var klen... humma...
Love you mother.
Ibland kan saknaden bli så stor...

Nåväl, tandläkare, tandläkare, tandläkare, tandläkare!!!

Snart ska jag hoppa in i duchen och se hur det blev i håret..Det är så skönt med nydonat hår.

Jag är ledig i två dagar nu, Underbart. Senare i dag ska jag hem till mormor och hunden.. ska hjälpa mormor ta bort alla julsaker. Jag saknar min vovve och mormor massor. Är ju van att träffa dom nästan varje dag.

Men oj vad tiden går jag måste duscha nu.. och borsta tänderna NOGA!

ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback