Fota....

..så nu har dagen kommit då jag ska ut och fota... fota i kväll...
Lånekameran jag har är så liten och löjlig....pinsamt juh... VILL HA MIN!!
Har laddat in  några bilder, men det blir inte alls samma kvalité som med min. Åh....
Kommer kännas töntigt att gå på krogarna och fota med lillkameran.

Nåväl.. 
Nu ska jag snart åka och häma lillasyster yster.. men jag måste äta frulle först.. Men kaffet ska drickas upp först, gó kaffe.

Har sån träningasvärk, tränade på gymmet i går. Låg i brutalbänken.. länge... hade faktiskt mer magmuskler kvar än jag trodde... sen så körde jag rygg, axlar och ben. Fia är en stark tjej hon!!
Gillar att ha träningsvärk, då vet man att man har gjort något.

NU måste jag skaka igång den här dagen..
Må så gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback