Icke rökare.

Fia är..



I går åkte jag skridskor!. Det var skoj, lite oslipade grillor bara.

I dag har jag besiktat bilen, behöver jag säga att den GICK IGENOM!!! YES!!
En lampa som måste fixas bara=(.

När man flyttar till en ny kommun så brukar man få en välkommstgåva. Som jag har väntat!!! En man jag jobbar med berättade att när han böt kommun en gång kunda hen leva på maten nästan en hel månad som han fick, och så bjöd krogarna på gratis mat "Prova på dagens gratis" så stod det berättade han. Han fick massor!!
I går fick vi våran gåva, Det var som ett jävla hån. Nä, men vi fick ett paket strumpor från teamsportia,  och 20% rabatt på en målarfirma, och 150 kr rabatt på ett tandläkarbesök.....kul.. tack Borlänge!


Kommentarer
Postat av: Emma

Om det kan vara till någon tröst,var det ungefär samma stuk på välkomstgåvan från falun :o/

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback