Ingen kommer att tacka mig...

.. för att jag åkte till jobbet i alla fall i dag, har haft feberfrossa hela natten, ont i kroppen... täpt i näsan och så.. Men vad tusan i dag är det mycket på jobbet och jag är själv nu på morgonen... jag kunde inte stanna hemma. Jävla skit.

I dag skulle jag ju åka hem till mormen och hälsa på, saknar henne och vovven min=) Men vill inte smitta ner dem... ska fundera på hur jag ska göra.

Har drömt så skumma drömmar i natt... förvirrande otäcka feberdrömmar...har varit vaken sen 02:00, sen sov jag mella 05-06:00.
Jag ska inte klaga nu..

Nä nu ska jag jobba på här.
Ha en bra dag alla ni som läser mina rader.
Peace.

Kommentarer
Postat av: jennie

!! krya på dig Fia!!!!!!!!! Massa varmt te.. å honing!!!! kram

2008-01-03 @ 17:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback