Inte bra=(

I dag var Sanna på besök här. Det var jätt kul. Vi träffas så sällan nu för tiden.
När jag kom hem idag, hade min sambo köpt blommor åt mig, åh vilken gos han är. men sen hände det, det som absolut inte får hända just nu. Jag plockade såklart fram min kamera, eftersom jag tar kort på allt nytt som händer i detta hus. Jag skulle fota mina fina blommor. Vad fan händer!!!!!! Kameran strejakar. Bilderna blir jätte ljusa eller jätte mörka... helt knas. My god!!"#¤%&/()=?! Om den någon gång inte får gå sönder så är det nu! Den ska ju arbeta i helgen. Jävla, jävla fan! Den mysiga fikan med sanna och erik, Byttes till panik för fröken M.  Tror ni jag hittade något kvitto då? Såklart inte! Åter igen-Jävla, jävla fan!  Sanna ringer El-giganten och de säger att de har mitt kvitto på datorn, "andas ut" Den var liksom inte billig min kamera. Så i ilfart till El-giganter... där får jag en lånekamera när min är på lagning.
Drygt! Nu ska man lära sig en ny...
Jag vill ha en ny egen, en ny dyr BRA kamera, En NIKON. Det är väl bara att spara igen...Vill att det ska stå en på min bro en vacker dag när man kommer hem från jobbet, tänk vad kul det skulle vara. Och så en häst i garaget, och nya kläder i garderoben, och bensin i bilen... och och och.... Dream on baby!
Spara, spara, spara.... boring!

Kommentarer
Postat av: Camilla

With Canon you can, with Nikon you don't:P behöver inte säga så mkt mer..!

2008-01-16 @ 21:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback