ULLARED!

Ladies, nu kan jag inte vänta längre. När ska vi åka till ullared igen?? Snat va!? Jag vill åka nu!!!!!!

I går var Kriztin och hennes bäbis här på besök, Det var så kul att träffa henne och bäbben. Blir lång tid mellan gångerna.... Barnet hennes har blivit så stort.
Det är mycket man ska tänka på med barn. Dom kan sätta i halsen, kräkas på en, kissa på en, dom kan ha ont någon stans, vara hungriga, vara trötta, hålla på och få tänder.... mycket med ungar... dom är söta att se på men ska nog vänta ett par 30 år innan jag skulle palla...
"barn är rara, men på kort ska de vara"
Alla mammor borde ha extra uppmärksamhet, extra pengar, extra allt... dom har verkligen ett heltidsjobb.

Nu ska jag plocka fram frukost här...
Ha en mysig söndag.
Kram!

MIn sambo är världens mysigaste. Jag är så kär, Får man ha det så här bra?
*lycklig*


 =Lilla söta simon=)



Kommentarer
Postat av: Kriztin

Hej vännen!

Vad söta ni var på kortet =)

Allt bra med dig?

Tack för senast, det var trevligt.

Kram

2008-01-14 @ 08:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback