Min nya bil=)

Eller min bil som jag en gång i framtiden ska ha..... då ska jag köra en med utsläppt hår och coola solbrillor....
Den är så snygg.
 Hihi det ser ut som jag har kissat på mig på bilden????




I dag har varit en toppendag. Åkte till Ulis i morse och vi fiakde och snackade skit... hon bodde så fint. Sen åkte vi till Pärlan, en secundhand affär, (stavning)? Hitta knallgröna krukor, en knallgrön frukkorg, ett objektiv fodral en kopp och en rudsticka och en prydnadssak.... allt detta för 80kr!!!!!
Sen åkte vi hem till mig och ja fick stolt vissa upp allt mitt pyssel=) haha! Det gör jag för alla som kommer hit.

I morgon ska jag bli snygg! Jag har bokat tid för en hårförlägning!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jippi!


Katterna sover i båda två nu, i samma säng!!!
lillen växer så det knakar, hennes förut så söta lilla mun gör ganska ont nu när hon sitter i handen... hon älskar att leka med mina händer och dom är lagomt rispade och fina=)





Kommentarer
Postat av: ullis

SIKKEN TOPPENTJEJ DENNA SOZZI ÄR !!



En tjej som du så rar och snäll,

kan inte annat än att bli omtyckt

från tidig morgon till sena kväll :)

2008-07-23 @ 22:09:57
Postat av: ullis

kom från botten of my hart :)

2008-07-23 @ 22:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback