Hur ska jag göra?!

Hej på er.

I går hade jag bestämt mig att gå tillbaka till mitt gammla jobb... på grund av att det har hänt jobbiga saker på nya jobbet. ..Nåväl jag ringde till mitt gammla jobb och berättade att jag ville komma tillbaka, dom blev jätte glada. Allt frid och fröjd så långt. Nästa samtal var till Chefen som jag har nu, berättade samma sak till henne, om sakerna som hänt och att på grund av det så kommer jag nog gå tillbaka till gammla jobbet. (hur stavas gammla/gamla). Det ville hon inte.. dom var så nöjda med mig, de ville ha mig kvar!! Nu vet jag varken ut eller in. Lönen skiljer med 4500kr. Det är mycket pengar!! Hur ska jag göra?! Hjälp mig. Välja det lugna trygga jobbet på hemtjänsten. Eller det tuffa tunga jobbet med mer lön på LVM-hemmet för missbrukare???

Suck!

I dag har jag fått lön så nu ska jag åka och köpa en symaskin!!!!!! Nice!! Sen ska jag åka och handla en present åt Sannna som fyllt år. Sen ska jag åka till mormor och kelda!

Ha det bra!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tycker absolut att du ska välja det jobb där du har roligast och trivs bäst. 4500 kr är mkt men pengar är inte allt. Man ska må bra också. Kram

Postat av: NNIKIE

Det stavas "gamla"
Jag tycker att du ska ta det som du får mest pengar av, jag menar ett jobb är ett jobb och det man vill få ut av ett jobb är ju lönen, såååå... Fast samtidigt ska du väl välja det jobbet du är tryggast med.
Have a najs day ! Ps. Kolla in min blogg också (A)

2008-03-25 @ 09:34:20
URL: http://nnikie.blogg.se/
Postat av: jennie

.. Jobbigt Fia, men jag tror du har svaret i dig, och hur du än gör så blir det rätt?!
Kramar Jennie

2008-03-25 @ 09:56:51
Postat av: Sofia

kan kännas svårt, och vilket val du än gör så kommer du nog att få samvetskval, men gör det som känns bäst, man ska inte må dåligt på jobbet för de slutar i kaos då.. KramKram

2008-03-25 @ 17:49:26
URL: http://sofiAline.blogg.se
Postat av: Anki

Hej!
Visste inte att man kunde skriva kommentarer, om du vill kan du adda mig på msn..
Kika gärna in på min hemsida...säljer scrapbook dekorationer =)
Kram Anki ( Jonas' eller vad säger man )

2008-03-27 @ 01:04:30
URL: http://hem.bredband.net/grumsscrap

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback