I väntAns tider..

Har nyss vaknat...Sitter och dricker en kopp kaffe, men mjölken var slut så det är en svart kopp... Inte alls så gott!
Jag har lite ont i huvudet=( i dag med....

Men skitsamma! I dag kommer Systra mi och den nya katten!=) Åh... vad jag längtar. JAG HATAR ATT VÄNTA!

Ska plocka i hop lite nu. Så ska jag borsta Lovis så hon är snygg tills killen kommer..Jag märker på henne att hon anar oråd. Hon har väkt mig flera gnger i natt genom att kliva helt respektlöst på mig, gick på min kropp och på mitt hår, när jag vaknade och tittade på henne och frågade vad hon höl på mig. Mjaoade hon och la sig tätt intill och spann skithögt! SÖTIS!

Ikväll blir det tacos och melodifestivalen! Är ledig i tre dagar nu... lovley!

Take care!

Kommentarer
Postat av: lisa

Åh vad spännande för er. finns inget värre än att sitta och vänta med pirr i magen. Take care!

2008-03-01 @ 10:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback