KISSORNA.

Katterna, kattsen,

Än så länge gillar dom inte varandra så mycket... eller nykissen gillar inte lovis. Har fräser och och försöker se farlig ut så fort lovis kommer i närheten.. Men han är nog bara rädd. Lovis bryr sig inte så mycket. Nykatten är en riktig vilding..han är med högt än lågt=) Äter allt och leker med allt och har hittat utrymmen i dettta hus som vi inte visste fanns=) Han är störtskön.

Har haft en bra helg, syrran var här och sov över, vi åt tcos och såg på melodifestivalen. Så spelade vi spel. (skitsvårt) Jag gick och la mig jätte tidigt. Det är kul att träffa syss, det händer ju inte så ofta.

I går ringde mis söta vän efter hon läst min blogg. hon sa- "du vet Fia jag ska ju på kryssning i helgen, ska du ha det parfymen du skrivit om så kan jag köpa den åt dig"....yes!!!! Jag ska ha den!!! Billigare på taxfree.

Nu ska jag ta en låång dusch... sen ska jag åka till djurås och sen tillbaka till Borlänge för att träffa Jenny. Vi ska käka mat på kupolen. Hon har flyttat till borås så ska bli skoj att träffa henne...har inte träffat henne på.....herregud ett ÅR SÄKERT!

Här kommer lite bilder på Nykatten och min snygga sambo.
 Ha ha...Ja vad säger man=) Dom är lika. My love tyckte nykatten fick för mycket uppmärksamhet, gjorde då lika som han för att få uppmärksamhet=) haha..


Min snygga syster.

Snygg kille med snyggt halsband=) Fia gjort det!!!!

GODIS...denna skål fylldes på många gånger i helgen... Hellre fet och blek och lycklig!
Än smal och nyttig och olycklig
! Jag tycker inte att jag varken är fet eller blek, men är man tjej så ska det liksom höra till att man pratar och gnäller om sin kropp och vikt.=) Jag gillar min kropp, det är ju trots allt bara ett fodral att färda fram min själ i..Och det kunde ju ha varit värre...Skavanker har väl alla..

Dagens citat:
I kampen mellan klippan och forsen vinner alltid forsen.
Inte genom styrka men genom uthållighet.
H Jackson Brown.

Kommentarer
Postat av: My

Vilka söta katts :) Roligt inlägg att läsam verkligen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback