MÅNDAG, ledig.

Inte kan man väl förstöra sin lediga dag med att ringa till tandläkaren? NOPP! Ringer i morgon i stället=) Och det är nog lite bättre i dag...

Kissekissarna är narmare och närmare varandra för var dag. Fick till och med dem på samma bild i dag=)  Kissen gillar att ha ne seker från borden.... och Lovis blir jätte rädd när det rätt som det är åker ner en kopp, ett glas, en mobiltelfon eller något annat på golvet. Det låter liksom mycket mer här hemma nu=) Hahaha... han är en buse.

image566
image568

Ska snart göra mig i ordning och åka till djurås=) Saknar min vovve och mormor.
Synd att det är dåligt väder. Hade setat fint med en promenad i vårsol, men men... får bli en promenad i regn i stället=)

SA JAG ATT JAG ÄR LEDIG I DAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback