Skogspromenad

Solen sken och kinderna värmdes upp av värmen fån solen...
Så en vårpromenad i skogen var vad det stod på dagens schema=)

Fint här.


Igår var det en tråkig kväll... hade ju laddat upp på att få gå ut och ha kul... men som vanligt så lämnades det återbud=( Boring. Men jag mår i alla fall bra i dag=) Får ladda för att försöka komma ut om två helger i stället, för nästa helg då jobbar jag..
I dag ska jag hämta min nya parfym som sanna handlat åt mig på båten, så hoppas jag att mitt smink kommit som jag beställt från Oriflame. Nya grejer is the shit!!=) Love it!
Drömmer så mycket konstigt om nätterna... verkliga drömmar.... humm.... i går natt åkte jag och Sanna helikopter. Hihihi....
Har hunnit klar med min stick beställning i helgen, skönt=)

Hoppas ni har det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback