I maj.

Har nyss kommit hem från jobbet. Är ledig i morgon. Nice!

Valborsfirandet blev himla lungt, illamående efter att ha hetsätit en halv kebabpizza... hihi! Det blev coca cola och så klämde jag i mig lite chips trots illamåendet. Gick och la mig cirkus 23:00.  Skönt. Undrar hur många det är som har smällt av sig fingrar inatt.. Gillar verkligen INTE smällare och fyrverkerier.... Stackars alla skotträdda djur. Min lilla hund får lov att äta lugnade vid sånna här tillfällen.. Stackarn är så rädd.

Men nu är det maj månad... snart sommar.. majmånad är den vackraste tycker jag.. grön och ljus. Massa fint att fota=)

Nu ska jag ta och göra mig en Latte och en smörgås.. sen åker symaskinen fram.

I sommar ska jag tattuera mig igen..  en kurbits. Wiee.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback