Jag spådde mig i går.

Aha... men jag vet inte.... vad jag ska tro, eller inte tro. Ja, jag tror ju på sånt här jag. Töntigt tycker vissa. Men jag gör det, jag har fått för mycket bevis för att tro att vi inte är själva här.
Det som kom fram igår vill jag hålla för mig själv. Men MAMMA ÄR MED MIG!
Jag fick en jätte jobbig kväll i går, med frossa, värk i kroppen och massa tårar som skulle i ut. i dag känns det så himla bra, det känns lätt. Mamma är här.
Jag saknar henne så mycket, jag tycker det är så orättvist.

Men i dag är det bra!!!!



Kommentarer
Postat av: Sandra Nyberg

Vad bra att det är bättre .. Vet du vad ,jag ska göra ett nytt och tappert försök att börja blogg igen. Men vet du hur man fixar bloggen snygg,jag fattar inte hur man gör men bloggen.

<3Sandra

Postat av: Sandra Nyberg

Skriv lite fel på förra Kommentaren. Det här är min blogg som står där !

Har det bra

2008-10-28 @ 14:39:40
URL: http://nybergsandrasandra.devote.se/
Postat av: sanna

Det är ju klart att man ska tro på sånt där!

Det är jätte skönt att du fått bekräftelse på att lilla mamma är med dig!

men d visste du väll igentligen redan......

vill ses snart!!!!

kramiz

2008-10-29 @ 19:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback