Söndag.

Hello!
I går var vi ett gäng tjejer som stålade samman hos Lotta=) Fint sagt... Hihi... Det var super mysigt. Och sååå god mat. Lotta kan hon. Så i natt har jag somnat MÄTT och belåten, jag slocknade direkt jag kom hem.
Har nyss kommit hem från en picknic...grillat  korv, fiskat och spelat kubb. Riktigt mysigt.
Ibland önskar jag att jag var lite piggare och att dygnet hade fler timmar... jag vill hinna göra mer saker än att jobba. Vill träffa min Magnus mer, vill träffa mina vänner mer, vill hinna pyssla mer.... och snart har jag ett helt hus att ta hand om=) Whiii..

I dag åkte min kära vän Tina till Srilanka, hon ska vara borta sååå länge, över fem veckor. Hoppas hon får en underbar resa! Hoppas hon är rädd om sig... vi kommer messa och höras via nätet så tiden kommer gå fort. Men jag saknar henne redan!!!!!

Hoppas ni har en bra helg.
Kram.

Kommentarer
Postat av: HannahSthlm

Hoppas nya veckan börjat bra:-)!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback