I dag.

I dag är det lördag...
Jag sitter här i skrivade stund med en sovandes kattunge i knät. Hon är snäll nu....söt också.... men i natt var hon allt annat är snäll och söt. Morr. Vad är det hon vill när hon kommer och skriker, leker med min fötter och armar och händer. PÅ natten. Vad är det som inte går fram i hennes hjärna när jag säger NEJ! Och varför är det så kul att springa över matte i sängen på nätterna...? Och varför måste hon kraffsa i kattlådan i ca 15 minuter när hon har kackat.....? Det låter väldigt högt.
Tur att hon är så himla söt.

Hönni... på torsdag ska jag besikta ett hus=) Hittar dom inget större fel....KÖPER JAG DET!!!! Whiiiii...
Jag önskar at dom inte hittar något fel för jag älskar huset.

I dag ska jag åka till mormor, sen ska jag och sanna ev, laga lite mat och mysa i kväll....
Kanske så åker jag hem till ullis en sväng. innan....dom skulle ha barnkalas i dag så jag måste vara försäkrad om att kusten är klar så jag inte hamnar i någon fiskdam eller något=)

Kommentarer
Postat av: Mats

"Nej!" är ett jättesvårt ord för kissar. Våra två förstår absolut inte innebörden av det. Ibland kan man skrika sig blå på dem, men då sitter de i regel bara där och tittar förvånat på en och ser ut som att de absolut inte begriper vad man försöker säga till dem.

Och precis som din så tycker våra att det är jättekul att hoppa omkring i sängen på nätterna och krypa in under täcket och anfalla en stackars sovande husse.

Och, som sagt, är det superlajbans att springa över hussar när de försöker sova. Vi kanske borde prova själva någon gång, eller vad säger du Fia? Vem vet, vi kanske missar något...



Kram från en som vet hur det är (var glad och tacksam att du inte har två...)

Postat av: jennie

åååå spännande m husköp!!!!! Vart ligger det? flyttar du närmre? Alltid lika kul å läsa vad du hittar på=)

2008-09-27 @ 17:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback