Sovit lääääänge.

Hej på er.
Är ni laddade för en ny dag, dagen den 14 september?

I går var jag helt själv hela kvällen, det var så skönt!! Jag städade ur garderoben, stickade en mössa, eldade så det var jätte varmt och skönt, myste med katterna.. Gick och la mig tidigt.....
Jag har sovit över 12 timmar!!!!! Har ont i huvudet, men tror på att det är för att kaffe intaget har blivit försenat=)

I förrgår fick jag min skiss på tatuering som jag ska göra. Det är min vän Stefan (bison) som har målat upp den. Han r grym på att måla/rita/skapa. Den är helt underbar!!! Längtar tills jag får se den i färg.

I morgon ska jag ha föreläsning på jobbet om Vuxnabarn problematik... Gahaa.... är meganervös... har "fias superduperpretationsångest"
Bara det bästa är bra nog. hihi...typiskt ett vuxet barn=)

Har stickat mig en jätte fin mössa med insprition av Johanna, kolla hennes sida. 
www.johannalundin.se

Har fått lite beställningar nu på mössor och raggisar, det är himla kul. jag stickar ju så mycket så det är skoj när någon vill ha.

MÅSTE HA MERA KAFFE.

Ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback