Världens sämsta dag..

...tror jag att jag har i dag... Ont i halsen, feber, kli i örat, kattspya på mattan i sovrummet, hungrig, arg och ledsen.. Usch... vilken kombo.

Ska ta och rycka upp mig och byta sängkläder och äta frulle...Sen ska jag slappa i soffan och sticka lite, sen är det jobba, jobba, jobba... Åhhh!!!!!...

Det känns som jag har haft The times of my days... nu dalar det bara nedför... jag blir fulare och tråkigare...  Just i dag skulle jag villja byta liv med någon snygg och lycklig jävel..

Fy fan vilken genomrutten dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


I går hade jag gjort mig fin och donat för att det skulle bli så bra.... men jag är inte viktigare än så....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback