Vilken mysig helg=)

Tjohej!
I går var jag till mormor och fixade kart keldas päls, hon är sååå fin nu, mormor bjöd på god mat=) Mumma...Efter det så åkte jag och träffade Tina. det var så kul att träffa henne, länge sen nu. Vi strosade lite i affärer och delade på en pizza. Mumma igen=) Några timmar senare var det dags för mat igen, denna gång kinamat=) hade köpt lite vin också, med det var så äckligt att det inte gick att dricka, när ska du lära dig Sofia att du gillar inte rödvin???!
Stickade klart världens finaste "gladsockor" i går, en beställning av  malin....Är så nöjd=)
Idag fick man lov att gå upp tidigt, måste ju se vasalopps starten=) Såg hela Vasaloppet. Mysigt.  Erik hjälpte mig att att bära in lite pellets sen så gick vi en liten promenad...Sen blev det ryggläge i soffan resten av dagen..Mysigt!

Har fått för mig att det är BECK i kväll, kan det stämma?

Kommentarer
Postat av: Anna

Japp de är alltid Beck på Söndagar!! Ska kika klart på sista snutten ikväll =) Spännande!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback