Beslut.

Nästa vecka börjar jag jobba igen=) Jag längtar.
Jag är som sagt tidigare inte gjord för att gå hemma. Jag älskar att jobba.
Jag älskar att tjäna pengar.
Ytligt?? Kanske...
Jag kommer få lite andra arbetsuppgifter. Ska försöka vända det till något possitivt.
Känns spännande.
Jag kommer jobba måndag- fredag=)
Det känns olagligt att vara hemma och inte vara sjuk... är uppfostrad så att man ska jobba...
Man ska inte skolka... det kommer i gen i framtiden.
Nu har jag varit hemma på grund av att min kropp har sagt stopp! Har mått mycket dåligt på jobbet, men har inte riktigt förstått det för än det gick för långt.
Nu har jag fått ordning på sömnen och matlusten har kommit tillbaka...
Känner mig redo för jobb igen=)
Vem vet vad framtiden har att njuda mig på, kanske väntar det rätt jobbet runt hörnet?
Önskar det.
Ha en bra dag.

Ska jag dusche eller skotta snö??
DUSCHA!!!!!
Hehe.... jag är ju ändå sjukskriven några dagar till, då ska man ju vila.

I morgon ska jag åka till Mormor och Kelda... sen ska jag träffa Sarah och lämna tången till henne.
Sjukt bra tång, verkligen ett tips. Volumini heter den!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback