Sjuk igen=(

Åh... det har tagit om...
Typiskt.
I morgon skulle jag och min fita syster ha en helkväll med tacos och massa mys.. men jag skickade nyss ett mess till henne och ställde in...
Men men jag vill ju inte smitta ner henne.
Så dagen i dag kommer jag väl HÖR OCH HÄPNA tillbringa i soffan! Sjukt tråkigt.
Det bästa med att vara sjuk är att man verkligen uppskattar att få vara frisk.
Sanna skulle kanske komma hit i dag men jag antar att hon inte vågar sig hit nu på grund av mina mördarbakterier=) Sa jag att jag är hypokondriker=) hehe..

I helgen vill jag ut och skaka rumpa igen.. någon som vill med???
Har uppfattat att det är OS, måste erkänna att jag inte sett en enda minut.
Pratade med Erik här om dagen, då Kalla visst tagit ett guld. "Detta var viktigt!" sa han.. Viktigt för vem?? tänkte jag... För mig?? Nej... Jag kunde inte brytt mig mindre...  Så vem är det viktigt för???
Jag tycker fanimig att det är OS jämt.

Rökningen då?? hihi.. Pär kom förbi på en kaffe i går.... ah... ni förstår.
BAD!!

Ha en bra dag=)

Just ja, något sjukt kul.

Jag blev väkt av ett sms i dag från Sarah. Det stod. "jag har ett problem, ring min när du vaknar" Jag ringde direkt upp såklart. En vän i nöd.... som jag skrivit i ett tidigare inlägg så har jag lärt Sarah stcka rundstickning... hennes problem var att det blivit en knut på garnet.... Hahahahah!


Kommentarer
Postat av: Millah

Tack för att du röstat på mig sötis :)

Kramar

Postat av: moaa

Svar; Tack för att du hjälper till att rösta i min bloggtävling. Blogg nummer 2 har fått din röst.



Följ gärna mig, så följer jag dig. =)



2010-02-18 @ 14:09:14
URL: http://moathemoses.blogg.se/
Postat av: It´s you and me baby ! - Både smycke- & tvål- tävlingar pågår nu :)

Hej :) Just nu pågår ett par tävlingar i min blogg om du vill får du gärna kika in o delta :) De ligger under kategorin Tävlingar :)



2010-02-18 @ 14:09:41
URL: http://itsyouandme.blogg.se/
Postat av: It´s you and me baby ! - Tre tävlingar pågår i min blogg nu - delta :)

Vad kul att du deltar :) Kommit upp en ny tävling nu med :)

2010-02-18 @ 20:40:13
URL: http://itsyouandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback