Älskade vän!

I dag kom Tina förbi en sväng. Jag kände då hur mycket jag saknat henne. Från att haft henne här  varenda dag, sittandes på farstutrappen eller vid köksbordet med en kopp te till att bara prata med henne i telefon varannan dag. Det är ett stort hopp! Hon har bott i sin lägenhet i borlänge hela veckan. Så vi har inte träffas... Jag är en vanemänniska och har hon en gång suttit på trappen så SKA hon sitta där minst en gång varje dag=) Hon fattas mig när hon är i Borlänge. =(
Någon som fattas mig också är min Lisa Fisa.. (lillsystran) Vill umgås mer med henne. Flytta till Djurås babygirl!!!
Sannisen är i alla fall bara 5 minuter här i från=)

Ni är mina favvisar bitchar, I LOVE YOU!! Ni är helt enkelt bäst!

Kommentarer
Postat av: Tina

ÅÅh gummsan..du fattas mig med när jag är i Borlänge ska du veta.Varje gång en bil rullar in å parkeringen så tror jag att det är du.NU kommer Fia!Men nu är jag tillbaka i skogen igen iaf för en liten stund=)Hoppas du bjussar på kaffe i morgon!Lav you!

Postat av: lizha

Saknar dig med systra mi!!! Puss puss!

2007-08-17 @ 17:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback