Det gnager...

...någonting håller på att gnaga sönder min hjärna, Tror det är hjärnspöken. Skulle behöva något botemedel, kanske ska jag höra efter hos "Anticimex" En riktig hjärnrensning tack!! *morr* Det är så drygt. Jag måste tro på mig själv, du duger fia!!! Knasbritta!!

Sitter på jobbet och har sååå tråkigt.. Vill hem, vill hem nu!! Vill ha chips och dipp, chocklad och läsk. En bra film, raggsockor, lovis, myskläder och sovmorgon i morgon... men nä...

Jag och Sanna håller på och planerar våran Ullaredsresa i sommar.. blir vecka 31 eller 32... oj, vad skoj det ska bli. Är det något jag kan så är det shoppa. Och shoppa billigt är ju så himla kul...*längtar*

Har varit riktigt bamsebrak förkyld också, hemma från jobbet och så.. humm... inte bra tt dans med 38 grader i feber..hade lyssnat på alla råd om att hålla mig lugn och inne så hade jag väl förmodligen blivit friskare fortare, hatar när andra har rätt och jag har fel!! Men nu är jag snart fit fore fight igen, lite hosta och snor kvar bara... SNOR SNOR SNOR SNOR SNOR SNOR!

Har varit på Klassfest också. 10 år sedan vi gick ut 9:an. Det var så himla skoj. Kul att träffa dom som kom. Hoppas man får upp kontakten med vissa igen, ska nog åka till Uppsala snart och hälsa på en gammal kompis från förr, min bästis på mellanstadiet. Kommer bli kul. Klassfesten: Tja vad säger man, dom flesta var sig lite, lite snyggare, lite mindre hår på huvudet och mer i ansiktet (killar), de flesta med en anorlunda dialekt, ringar på ringfinret, ah..och så.. det var i vilket fall  en jättekul kväll!!

Nu gnagde det igen....... Stick!

Jag saknar lisa, jag saknar  gymnasitet, Jag saknar Mamma, Jag saknar mycket, jag saknar dig, jag saknar att känna doften av häst och hästskit, jag saknar mormors mat, jag saknar....jag är bra på att sakna.

Jag ska tatuera mig....snart.....om det bara kundre rulla in lite stålars....

kaffedags.
Må gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback