4 dagar kvar...

...bland blöjor, löständer och äckligt automat kaffe=)

Sedan börjar allvaret i Hedemora... nu ska jag se om mina vingar bär mig...
Klarar jag detta?

JAG BEHÖVER ETT BOENDE I HEDEMORA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vet ni någor skyffe så hör av er.

Ryggen är katastrof i dag... skulle kunna betala dyrt för en bra massage... vad är det för fel?!

Är sugis på utgång i helgen... lisa, sanna tina...vill någon?? Vill fira mitt nya jobb juh...

Och så vill jag bowla...tusan vad kul det skulle vara..
Mycket vill jag...

Be carefull

Kommentarer
Postat av: jennie

vad e det du letar efter? hyres? Hus? finns lite på hemsidan hedemora.se kolla lite där=) Finns även de som ligger lite på landet.. typ ingvallsbenning. kika lite!

2007-11-02 @ 18:19:56
Postat av: fia

Kikar och kikar....håll ögonen öppna jennie! kram.

2007-11-02 @ 19:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback