Mc donalds, tacopaj och leverpstej..

jag är ingen bra vegetarian...


Hej hej!

I går hade jag min sista dag på jobbet här hemma...  Det gick bra! Trodde jag skulle börja grina och så.. men det var nemasproblemas! Nu är jag klar för att ta tag i nyjobbet. Längtar och ser fram i mot det.
Jag köpte massa frukt som jag la i en korg och så tog Sanna hem massa fint papper från jobbet och så blev det en jättefin fruktkorg som jag gav mina x-arbetskompisar.

 gjorde också ett tack kort!

I dag är jag ledig, hör och häpna=) Nice!
Ska snart mysa ner mig i soffan och se på tv. Sen så ska jag dammsuga och damma, åka och promenara med doggen sen ska jag åka till borlänge, för jag och Erik ska kika på ett hus för ev att hyra. SPÄNNANDE!!!!!!! Jag vill åka nu...

Det snöar så otroligt mycket ute just nu, så här ser det ut utanför min dörr.




Jag vill rida häst! Skulle vara så mysigt.  Nej jag vill HA en häst! Hihi!!


Om en månad är det 2:a advent i dag...

Ha en bra dag.. det ska jag ha!
Kram.

Kommentarer
Postat av: Cissi

WOW va mysigt med snö!! Önskar det kunde vara så här borta också. Lycka till med hus tittandet. =)

Postat av: Emma

Visst är det härligt med snöö!!Hur vart det med huset? Någonting att hyra?
Kram/svägerskan

2007-11-11 @ 10:47:20
URL: http://pysslare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback