Planterat=)!!

Japp, nu börjas det! I går sådde jag pansér det blev såååå fint! Ska så massa tomater, gurkor och paprikor också.

Om tre timmar så är min älskade Lovis hos frisören... Vetrinären ska ta bort lite tovor. Måste vara skönt för henne att få bort dom....

I dag kommer Jenny och hennes knodd på besök=) KULIT!
Jag måste hinna städa innan dess.....*stress*

Jag har inga planer inför sommaren.....har faktiskt inget planerat för mitt liv heller... mitt liv står på pause, bara jobba, sova, äta, skita.... så tråkigt..
Erik och jag gör inget, träffas aldrig.. båda jobbar heltid, jag är alltid på jobbet. Stressar för att hinna till dansen i dag i veckan...det är så mycket jag vill men som jag inte hinner. jag vill Sy och sticka, virka och fika... men jag hinner inte... och pank är jag jämt... och all ledig tid så måste jag fixa det som ska göras hemma... så försöker jag träffa min mormor och min hund någon gång i veckan...JAG KÄNNER MIG SÅÅÅ ENSAM. NEJ FY FAN!!

Helvete.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Uscha mig va tungt de är att känna sådär som du känner nu. Men de blir bättre Fia!! Man har sina svackor och dom går alltid över. Nu är de ju super fint väder och sommaren är på G!!
*puss och kram*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback