Sovmorgon

Ojoj i dag sov jag länge... har sovit i 11, 5 timme. NU kommer jag bli dryg att umgås med=) Massa energi.
Någon som har massa energi fast hon inte sover är lillkatten! Vad fan ska man göra? Hon river och sliter i allt. Och dom som kommer på besök har riv och bitmärken när de går här i från. =) ...Ja herre gud vilken liten donna! Världens goaste.

Vill åka kolla på ett litet hus som jag är intresserad av, ligger i hedemora... ett rött litet hus med vita knutar, i skogen.. olshyttan. Men mäklaren ringde aldrig upp igår.

I går var jag på dåligt humör.... tills jag ätit då blev jag snäll i gen=)

Ojoj...måste göra mig i ordning och åka nu.
Ha en bra dag..
Puss.

Kommentarer
Postat av: jennie

¨ååå du flyttar närmare!! Då får vi faktis ta oss i kragen å ta en fika=)

2008-08-14 @ 13:54:47
Postat av: Lufsen

Skä du köp hus?? :-D Jag vill oxå.. Köp ett stort så kan man kanske få inaccordera sig. ;-) Kram

2008-08-15 @ 16:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback