BIL F#¤%&/N!!!!

NU är det knas med bilen igen... åh... trött jag blir.  Gasen i botten och den går som en traktor. Skakar som tusan och känns seg och gammal. Den går på tre cylidrar sa någon.... morr! Vad fan är det?

Suck... jag ska ha en ny bil, I MORGON!

I dag har det kommit ett paket till mig.... hoppas det är min fina tröja från BIK BOK som jag köpt på tradera... HOPPAS!
Och i går så köpte jag ett par nya sneakers, rosa, knallrosa. I love them!

Det var en några inlägg tidigare som tipsade om någon som förlängde hår billigt... kan du maila mig hennes nr är du snäll... eller ge mig hennes mailadress?


Längtar till helgen då kommer....han.....

Inget nytt att komma med, som vanligt.

Kommentarer
Postat av: Sofia

kan vara nått så enkelt som ett skitigt tändstift
=) de va de på min bil och jag trodde den hade gett upp totalt. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback