Nikotinmonstret.

Mitt lilla nikotinmonster i min kropp gör sina sista dödsryckningar nu. Fyra dagar utan varken plåster, tuggummi, cigaretter. Jag är så duktig. Jag har både skrikit, gråtit, mått illa, haft ont i huvve, sömnproblem. Men mitt monster ska DÖÖÖÖÖÖ!
Erik håller också på och dödar sitt elaka monster.

Var ute och fotade igår, bilderna ligger ute på efterfesten.com nu.

Ska snart åka till jobbet, jag vill fan inte. Jag är trött och vill vara hemma.

Kära vänner, jag Måste åka till Ullared nu!!!!! Det går inte längre....  När ska vi åka!!!!!??????????

Har inget mer att skriva..

I morgon ska jag åka med en klient till Eskilstuna... och på fredag ska jag åka slalom i Romme Alpin.=) Har inte åkt sedan jag var 10-12 år.. ska bli skoj.

Ha en bra dag!
I miss my Nikon.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad roligt att ni ska åka slalom i rome alpin:)
//SAndra

2008-01-27 @ 12:34:02
Postat av: Junitjej

Var är din Nikon?

Postat av: jennie

Vad du är duktig Fia!!!!!!!!!!! Jag håller tummarna för att du klarar det=) kramar

2008-01-28 @ 09:33:13
Postat av: Lisa

Kill the beast! Kill Kill Kill ... AAAAAAAAH Haya Haya

2008-01-28 @ 21:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback